Saturday, August 11, 2012

Monolog

Hello, aku bosan. Hahaha apa aku merepek? Hari ni memang memenatkan. First time buat kuih tart nenas sorang-sorang. Mak aku tidur. Selalunya mak aku tolong skali. Emm takpe la, apa gunanya anak kalau tak membantu kan? Lagipun mama penat. Hehehe nasib baik ada adik, boleh la tolong. Tu pun sekejap je dia tolong sebab dia gi rembat laptop aku main game. Sengal btol! Penat menguli dough, lama-lama tangan aku macam tangan body builder. Eewww... Kay geli XD Bosannya, kalau tak de kredit memang bosan. Tak boleh nak kacau hidup Fifi ngan Zubed XD Emmm diorang wat apa la ek skang ni? Satu hari tak jumpa diorang memang sunyi hidup aku. Bukan la sunyi sangat, rasa macam kosong sikit. Ahaks. Time aku busy, kredit aku belambak. Time aku free tengah merdeka kredit tamat tempoh plak. Nak tunggu diorang online? Memang tak ar. Cakap pasal merdeka, result trial aku agak memuaskan. Bukan la sume paper aku dah tau markah. Just subjek BM, sains, geografi ngan sejarah je. Geo aku dapat 97%, sejarah 93%, sains 81%, BM tak tau lagi markah penuh, aku just tau markah paper objektif, aku dapat 25/40. Kay, BM aku memang teruk giler babun! Yang paling tinggi BM ,aina, dia dapat 31/40. Waaahhhh congrates Aina, terbaik la kau! Aku tabik budak happy-go-lucky! Heehehe go Aina! Sains agak mengecewakan.Walaupun aku dapat A dan aku sepatutnya bersyukur, tapi, aku rasa sedih. Aku kalau boleh nak semua subjek dapat 90 markah ke atas. Tapi.....harapan musnah. Hahaha tak pe lah, yang penting aku dah buat yang terbaik. Sains tu markah memang atas pagar betul. Eeeee cane la PMR nanti. Seram plak rase. Haish, cane la nak amik klas science stream kalo markah sains pon cukup-cukup makan je? Arrrggghhh need to study harder! Aku ni memang suka menggelabah tak tentu pasal. Orang lain rilek je, aku ni emo nak mampus. Cane nak wat hati ni rilek ek? Hahaha whatever! Don't worry be happy. I thinked too much! My brain is very tired. Need a break. Peace yo! B-)

No comments:

Post a Comment