Saturday, August 18, 2012

Nak tulis apa ha?

Hello. Hehehe. Nak cakap apa ek? Owh ye, esok kan last ramadhan. Lusa raya. Yeah! (Well, everybody knows that). Ramadhan tahun ni berlalu dengan sekelip mata je. Tengok-tengok dah nak bulan Syawal. Huhuhu tak pe la, tahun depan ade lagi (Insyaallah kalau umur aku panjang). Sigh* Raya tahun ni rasa macam tak meriah. Maybe sebab aku tengah struggling nak PMR, so spirit nak beraya tu hilang. Cikgu pun dah pesan awal-awal, "Raya satu hari je!". Ceh, yelah cikgu! Tau la! PMR awal bulan Oktober. Lepas raya je tinggal lagi less than a month nak periksa. Walaupun aku dapat straight A dalam trial, aku tak boleh confident sangat yang aku akan dapat straight A dalam PMR. Aku kena berusaha lagi. Hahaha memandangkan orang lain sebok nak beraya, aku pun nak join gak, aku terpaksa lah beraya sambil belajar. Camne tu? Bawak la buku beraya sekali. Angkut buku tu, di mana ada aku, di situ ada buku. Nak buat cane kan? Nak berjaya kene lah berkorban. Kalau tak dapat straight A memang aku memalukan diri sendiri dan keluarga. Ceh, tapi kalau Tuhan dah kata "kun fayakun" yg aku tak boleh dapat straight A, emmm nak buat macam mana kan? (Harap-harap tak! Minta dijauhkan!) Yang penting aku dah ada effort, pastu aku tawakal dan berdoa je lah yang baik-baik. Aku harap aku, budak-budak KAA dan semua form 3 tahun ni dapat straight A dalam PMR. Amiiiiiin~

No comments:

Post a Comment