Wednesday, October 24, 2012

Story-mory

Hello. Dah lama tak jenguk blog ni. Pertama sekali, aku dah merdeka! Yuhoooo PMR dah habis beb! Dah lama dah pon, 16 Oktober hari tu. So far so good. Tak lah susah sangat tapi boleh dikatakan susah la jugak. Apa aku merepek? Hahaha. Tak apa yang penting aku dah berusaha dan aku tawakal je. Moga-moga aku dapat keputusan yang cemerlang. Amiiin~ Yang kedua, aku tak nak masuk asrama. Walaupun aku dah apply SBP, tapi aku tak nak masuk pun! Aku terpaksa sebab family aku suruh. Mintak-mintak la diorang tak terima aku. Aku tak layak pon masuk asrama. Hehehe yelah tu.

Aku rasa happy sangat. Semalam aku lepak kat kelas dia. Main Uno ngan dia dan kawan-kawan dia. Best! Tapi, aku dikalahkan diorang...waaaaaaaaaa!!! Jahat! Aku tak pernah kalah main Uno! Tapi aku lawan ngan dia, aku menang 5 kali! Hah! Padan muka!

Tapi kan, dia kata aku tak layan dia. Bukan tak nak layan, aku rasa kekok la. Bila dekat ngan dia aku rasa berdebar jantung macam nak tercabut pon ada. Sorry la ek, bukan tak nak layan. Lagipun, kalau aku tanya pape kat dia, macam orang pekak! Sepatah ditanya, sepatah dijawabnya. Tu pon macam nak tak nak je jawap. Geram plak aku. Haih, apo nak buek? Tak boleh nak salahkan den la kan?

Semalam, dia cerita pasal ex-girlfriend dia. Aku rasa macam dia still caring psal ex dia. Dia happy sangat cerita kat aku yang dia jumpe ex dia kat KLCC. Aku tak tau la nape aku kene rasa sedih? Hmmmpphh..aku tak kesah pon kalo dia nak cerita, tapi masalahnya aku rasa sesak sangat dada ni. Rasa pening. Aku dah tak sanggup nak dengar! Aku jeles! Ye aku mengaku!

Ari ni, aku stalk ex dia kat fb. Comel! Tu la first expression aku bila tengok gambar dia. Patut la dia suka minah tu. Hmmm nampak sopan dan beradab, macam perempuan melayu terakhir. Berbeza betul dengan aku, tak siuman! Yup, aku ni tak de ciri-ciri wanita sejati pun. Aku mengaku. Tak pe la. Aku akan try buang perasaan negatif ni jauh-jauh. Aku tak nak dia tau yang aku sedih. Aku tak kesah pon kalau dia.... takpe la, setakat ni je la cerita aku untuk hari ni. Aku nak layan korea jap. Tengok Kang Tae Joon lagi best! Tak sakit hati :)

Trimas, bye.

No comments:

Post a Comment